Wednesday, December 28, 2011

komentari na elvisove blogove

u vezi elvisovih blogova na radio sarajevu ...

moj punac prilaze pricu o mehi seficu - poznatom mostarskom slikaru ...naime dok je studirao u zagrebu izdrzavao se pjevajuci po kafanama - a u isto vrijeme ivo robic je pocinjao sa pjevanjem (ivo robic - najveci pjevac nas svih vremena - ako je vjerovat elvisu, meni i jos par slicnih)...u jednom intervjuu sa mehom novinar ga je upitao: dali je meho tacno da ste vi ucili ivu da pjeva? a meha u svom stilu odgovara: ja da sam ga ucio, ja bi ga i naucio.

u vezi bloga o energoinvestu prilaze punac mile sljedecu istinitu pricu koju mozete ispricati kao vic i baciti sobu na pod... prica dolazi iz zlatnog doba energoinvesta o kome prica i elvis u svom blogu...
americka firma mekenzi je pravila projekat organizacije energoinvesta i trazili su da intervjuisu tipicnog radnika. zdrijeb pade na ramu koji je eto bio u tom kadru prosjeka. odbor ti zovne ramu i kae mu: ramo, ti samo posteno odgovaraj ali kad cujes da se mi ovamo nakasljemo, promjeni ti malo odgovor i dodaj malo - znas ti vec sta mislimo. ramo kaze valja i ode na intervju. prvo pitanje je bilo u kolikom stanu zivi. ramo kaze 40 kvadrata i cuje nakasljavanje... brzo se snasao i dodade: po celjadetu. drugo pitanje - plata? ramo kaze toliko i toliko ...opet se cuje kasalj te ce ramo brzo: hefticno! ... dalje ide pitanje: hobi? ramo gleda lijevo desno pa kaze: dvadeset centimetara ...zacuje se opet nakasljavanje, a ramo ce: a to je bez glavica!

No comments:

Post a Comment